Komunikaty dla klientów Auto Special w związku z sytuacja epidemiologiczną.


Godziny otwarcia Auto Special Kraków:

Salon Audi i Volkswagen
Pon. – Piątek: 9:00 – 19:00
Sobota: NIECZYNNE

Serwis Audi i Volkswagen
Pon. – Czwartek: 7:30 – 20:30
Piątek: 7:30 – 19:30
Sobota: NIECZYNNE

  1. Szanowni Państwo, jako firma odpowiedzialna społecznie, mamy na uwadze bezpieczeństwo epidemiologiczne naszych klientów oraz pracowników. Chcemy Państwa poinformować o środkach ochrony wprowadzonych w naszych salonach i serwisach:

    - codzienna wielokrotna dezynfekcja elementów takich jak klamki, uchwyty poręcze, armatura, meble.

    - żele odkażające ręce dla każdej osoby wchodzącej do salonu.

    - osłony z tworzywa oddzielające klientów od pracowników w czasie obsługi bezpośredniej przy biurku.

    - wyznaczone położenie mebli zapewniające odpowiednią odległość klientów od obsługi.

    - zaniechanie przyjęcia bezpośredniego przy samochodzie w towarzystwie klienta w celu ograniczenia czasu przebywania na terenie firmy.

    - poczekalnie zewnętrzne dla klientów.

    - dezynfekcja samochodów zastępczych.

    - rękawiczki jednorazowe dla klientów.

    Dodatkowo zachęcamy do korzystania z usługi przywiezienia przez nas i odstawienia samochodu do miejsca wskazanego przez klienta.

  2. Szanowni Państwo. W związku wprowadzonymi ograniczeniami przemieszczania osób po kraju, a także nowym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 31.03.2020 roku, przedstawiamy interpretację przepisów odnośnie dojazdu do dealera, zawartą w Komunikacie Związku Dealerów Samochodów z dnia 31 marca 2020 r.

    "Komunikat Związku Dealerów Samochodów z dnia 31 marca 2020”

    Nowe rozporządzenie nie wprowadza zakazu działalności w zakresie żadnego z aspektów podstawowej działalności dealera samochodów tj. handlu samochodami nowymi, używanymi, motocyklami ani działalności usługowej polegającej na świadczeniu usług serwisowych. Nie zakazuje także sprzedaży usług finansowych i produktów ubezpieczeniowych. Zlikwidowany został ponadto „zakaz przemieszczania się”. Klienci mogą zatem swobodnie przyjeżdżać do salonów oraz do serwisów i nie muszą tłumaczyć się zaspokajaniem niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami życia codziennego czy też czynnościami zawodowymi.